Πληρωμή-Αποστολή

Πληρωμή με Paypal

Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή):

Πληρώστε τον υπάλληλο της μεταφορικής ή τον υπάλληλο της εταιρείας μας, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για τις πόλεις της Ελλάδος και ανεξαρτήτου βάρους.
 

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:

Τράπεζα Πειραιώς ΙΒΑΝ:GR06 0172 0990 0050 9907 5577 707 Δικαίουχος:Π.Ι.Κ ΣΠΑΝΟΣ ΟΕ

Πληρωμή με Πιστωτική Κάρτα

 

Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής
Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. O αριθμός παραγγελίας σας είναι 99999. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»

Έξοδα Αποστολής / Δωρεάν παράδοση

Το κόστος μεταφορικών είναι το ίδιο για την αποστολή σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδος και διαμορφώνεται ως εξής :

- Για όλες τις παραγγελίες κατώ των 50,00  τα μεταφορικά έξοδα είναι 5,00  

- Για όλες τις παραγγελίες ανώ των 50,00  τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν .

-Ολες οι παραγγελιες προς την Κυπρο εχουν κοστος επιβαρυνσης 10,00 € .

Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή και από τις 9.00 πμ μέχρι 8.00 μμ.
Σε περιπτώσεις απαίτησης του αγοραστή άλλης ώρας και άλλης μέρας παράδοσης θα πρέπει να
γίνεται βάση συνεννόησης με το τηλεφωνικό κέντρο 211-4053707 της Nostress
H παράδοση της παραγγελίας θα πραγματοποιείται εντός 3 εργάσιμων ημερών  
 

 
Μη ολοκλήρωση παραγγελίας
Η εταιρία Nostress θα ήθελε να απολογηθεί για σπάνιες περιπτώσεις που δεν θα μπορέσει να ολοκληρώσει μια παραγγελία οι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής :
•    Σε περίπτωση που προκύψουν ταυτόχρονες πωλήσεις στο συγκεκριμένο προϊόν και στο συγκεκριμένο χρώμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα και η διαθεσιμότητα να μην είναι δυνατή να εξυπηρετήσει τις ταυτόχρονες παραγγελίες.
•    Σε περίπτωση που δεν επιβεβαιωθούν τα στοιχεία του πελάτη και δεν υπάρξει απάντηση σε προσπάθεια επικοινωνίας τότε η παραγγελία ακυρώνετε αυτόματος.
 
Ωστόσο σε περίπτωση που τύχετε σε μια από τις παραπάνω σπάνιες περιπτώσεις σας ζητάμε τη κατανόηση σας και το εξειδικευμένο προσωπικό της θα προσπαθήσει με το καλύτερο δυνατό τρόπο να σας εξυπηρετήσει.
 

 
Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχει η σπάνια περίπτωση να έχει εξαντληθεί και το ηλεκτρονικό μας σύστημα (on line) να μην έχει προλάβει να ενημερώσει αυτόματα για την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτη. 
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
 
 

 
Υπαναχώρηση / Επιστροφή - Αλλαγή Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους μια και η φύση των ειδών ρουχισμού είναι τέτοια που κάποιες φορές μπορεί να μην καλύψουν τις προσδοκίες σας εξαιτίας της μη φυσικής παρουσίας των κατά την αγορά. 
Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων
Πιστεύω μας είναι ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν πρέπει να διαφέρει σε τίποτα από ένα φυσικό κατάστημα  έτσι είτε η επιστροφή γίνεται λόγω  χρώματος είτε για οποιοδήποτε λόγο όπως για παράδειγμα επειδή δεν μείνατε ευχαριστημένοι από το προϊόν σας, παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής. 
Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 15 εργασίμων ημερών τότε η Nostress δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής. 
Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, Φορτωτική κ.ο.κ). 
Σε περίπτωση αλλάγης σχεδίου,χρώματος σε ρούχο λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη , μας αποστέλει πίσω ο πελάτης το εν λόγω εμπόρευμα με την ACS και αποστέλουμε το νέο εμπόρευμα με χρέωση του πελάτη, 5€.Σε όλες τις αλλές περιπτώσεις ισχύουν τα παραπάνω. 
Επιγραμματικά η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

▪ επικοινωνήστε εν πρώτης στο τηλέφωνο 211-4053707 ή συμπληρώστε την φόρμα της επιστροφής στο www.nostress.gr/index.php?route=account/return/insert
▪ η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 15 εργασίμων ημερών από την ημέρα παραλαβής
▪ το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
▪ το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής , Φορτωτική κ.ο.κ)
Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα. 
Σε διαφορετική περίπτωση το κόστος επαναποστολής (αντικατάστασης προϊόντος) επιβαρύνει εξ" ολοκλήρου την Nostress για μια μόνο φορά. 

 

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων
Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Nostress πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέραμε.